Додаток № 3 до наказу
від 01.09.2022р. № 148
ПЛАН
роботи Ради профілактики правопорушень
на 2022-2023 навчальний рік
№ | Назва заходу | Дата | Відповідальні |
1. | Скласти і затвердити план роботи Ради профілактики. | до 05.09 | Голова РП |
2. | Скласти списки учнів, схильних до правопорушень. | до 05.09 | Секретар РП |
3. | Скласти списки учнів, які безпричинно не відвідують школу. | до 05.09 | Секретар РП |
4. | Засідання № 1 1. Аналіз роботи Ради профілактики за 2021-2022 навчальний рік. 2. Про затвердження плану роботи Ради профілактики на 2022-2023 навчальний рік. 3. Про оновлення картотеки дітей, що перебувають на внутрішньо шкільному обліку. 4. Про хід Всеукраїнського рейду «Урок». | IV тижд. вересня | Голова РП Секретар РП |
5. | Приймати міри по залученню учнів до навчання. | щоденно | Члени РП |
6. | Контролювати звітність класних керівників щодо невідвідування учнями школи без поважних причин. | щоденно | Заступник з НВР |
7. | В методичному кабінеті, в бібліотеці оформити виставку літератури з питань профілактики правопорушень. | вересень | Члени РП, бібліотекар |
8. | Провести психологічну діагностику учнів схильних до правопорушень. | жовтень | Кл. керівники |
9. | Організовувати консультації для батьків з запрошенням лікарів, психологів, юристів. | протягом року | Голова РП |
10. | Організовувати зустріч підлітків з лікарями, працівниками поліції. | протягом року | Голова РП |
11. | Засідання №2 1. Про зайнятість у позаурочний час учнів, що потребують особливого педагогічного контролю та дітей із сімей, які опинилися в складних життєвих обставинах. 2. Про законодавство в галузі профілактики правопорушень і злочинності серед підлітків.
| IV тижд. грудня | Голова РП Вч. правознавства |
12. | Систематично проводити дні-рейди з участю членів Ради профілактики, батьківського комітету. | щомісяця | Голова РП Педагог- організатор |
13. | Вивчити соціометричний статус важковиховуваних учнів. | грудень | Кл. керівники |
14. | Провести круглий стіл за участі класних керівників з теми «Роль особистості класного керівника в корекції поведінки учнів, що потребують підвищеної педагогічної уваги, у класному колективі» | січень | Керівник МО класних керівників |
15. | Провести цикл бесід з профілактики алкоголізму, наркоманії, токсикоманії. | протягом року | Кл. керівники Сестра медична |
16. | Організувати роботу батьківського всеобучу з питань правового виховання. | протягом року | Керівник МО кл. керівників |
17. | Засідання №3 1. 1. Звіт про проведення рейдів «Дозвілля» 2. 2.Що таке булінг між дітьми? 3. 3.Обговорення з класними керівниками про стан здійснення профілактичних заходів щодо тютюнопаління серед учнів закладу. | IV тижд. березня | Заступник з НВР Секретар РП |
18. | Систематично відвідування учнів в сімях які потрапили в складні життєві обставинисім’ї. | протягом року | Члени РП |
19. | Залучення до участі в шкільних та позашкільних гуртках учнів, схильних до правопорушень. | протягом року | Кл. керівники, керівники гуртків |
20. | Співпрацювати з батьківським комітетом школи, учнівською радою, соціальними службами для молоді та ін. організаціями. | протягом року | Голова РП |
21. | Систематично заслуховувати на Раді профілактики батьків, які негативно впливають на виховання дітей. | протягом року | Члени РП |
22. | Засідання №4 1.Звіт класних керівників про проведення рейдів «Урок», «Дозвілля». 2. Підсумки роботи Ради профілактики за 2022-2023 н.р. 3. Про проведену роботу щодо попередження нещасних випадків та правопорушень під час літніх канікул. | IV тижд. травня | Керівники гуртків Голова РП |
Додаток №2 до наказу
від 01.09.2022р. № 148
Графік засідань
Ради профілактики щодо попередження правопорушень серед учнів
на 2022-2023 навчальний рік
№ | Тематика засідання. | Термін пров. |
1 | 1. Про ознайомлення зі складом Ради профілактики правопорушень. 2. Про затвердження положення про Раду профілактики. 3. Про затвердження плану роботи Ради профілактики на 2022-2023 н.р. 4. Визначити та організувати роботу з дітьми, що потребують підвищеної педагогічної уваги, та дітьми, які опинилися у складних життєвих обставинах. 5. Про закріплення за кожним учнем, що опинився у складних життєвих обставинах та за учнями, що потребують підвищеної педагогічної уваги, наставників зі складу класних керівників | Вересень 2022 |
2 | 1.Про звіт педагогів-наставників щодо роботи з учнями з групи ризику 2.Про дитячу бездоглядність. 3.Про правопорушення серед учнів. 4.Про права дитини(домашнє насильство). 5.Про торгівлю дітьми. 6.Звіт про проведення рейду «Сім’я» 7. Про зайнятість учнів у період зимових канікул. | Грудень 2022 |
3 | 1. Звіт про проведення рейдів «Дозвілля» 2.Що таке булінг між дітьми? 3.Обговорення з класними керівниками про стан здійснення профілактичних заходів щодо тютюнопаління серед учнів закладу. | Лютий 2023 |
4 | 1. Звіт класних керівників про проведення рейдів «Урок», «Дозвілля». 2. Підсумки роботи Ради профілактики за 2022-2023 н.р. 3. Інформація голови батьківської ради про роботу з батьками щодо дотримання учнями правил поведінки, захисту прав дітей на отримання базової освіти. 4. Про проведену роботу щодо попередження нещасних випадків та правопорушень під час літніх канікул. | Травень 2023 |
№ з/п | Зміст роботи | Термін виконання | Відповідальний |
ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ ЗАХОДИ | |||
1 | Вивчити рівень житлово-побутових умов та емоційно-психологічні сфери родин учнів | До 20.09.2019р. | Класні керівники, практ. психолог |
2 | Поставити на облік учнів, схильних до правопорушень, учнів, які потребують корекції поведінки, учнів із сімей соціального ризику | До 20.09.2019р. | ЗДВР, класні керівники, практ.психолог |
3 | Завести на кожного з вищевказаних учнів психолого-педагогічні картки та вести за ними спостереження | До 27.09.2019 р. (спостереження – упродовж року) | практ.психолог , класнікерівники |
4 | Проводити години спілкування, години довіри на тему «Твоє життя – твій вибір» | Упродовж року | практ.психолог, класні керівники |
5 | Спланувати й провести Тиждень правових знань | . | ЗДВР, вчитель правознавства,класні керівники |
6 | Вивчати особливості середовища, у якому виховуються учні які опинилися у СЖО | Упродовж року | практ.психолог, класні керівники |
7 | Повідомляти службу у справах дітей Світловодського МВК про дітей, які опинилися в складних життєвих обставинах: проживають у сім'ях, де існує загроза вчинення насильства над ними, батьки яких ухиляються від належного виконання своїх обов'язків щодо виховання, не створили умов для утримання, виховання та розвитку дітей | Упродовж року | ЗДВР , практ. психолог. |
8 | Опрацьовувати питання превентивного виховання учнів на засіданнях Ради профілактики | Упродовж року | Класні керівники |
9 | Залучати до роботи з учнями «групи ризику» психологічну службу та працівників правоохоронних органів | У разі необхідності | ЗДВР, практ.психолог |
10 | Залучати учнів «групи ризику» до гурткової роботи, до участі в конкурсах, турнірах, спортивних змаганнях | Упродовж року | ЗДВР, керівники гуртків, педагог-організатор, класні керівники |
11 | Проводити операції-рейди: «Урок», «Дискотека», «Перерва», «Запізнення» з метою покращення успішності та дисципліни учнів | Упродовж року | Адміністрація, класні керівники |
12 | Включати питання на право-виховну тему в порядок денний батьківських зборів | Упродовж року | Класні керівники |
13 | Провести психолого-педагогічний консиліум із метою виявлення причин поганої дисципліни окремих учнів | Двічі на рік | практ.психолог |
14 | Заслуховувати на нарадах, педрадах та методичному об’єднанні класних керівників питання щодо організації роботи з превентивного виховання | Відповідно до плану | ЗДВР , класні керівники |
15 | Забезпечити безперервну співпрацю суб’єктів НВП та представників правоохоронних органів | Упродовж року | Адміністрація |
16 | Скласти соціальні паспорти школи та класів | До 20.09.2018р. | ЗДВР, практ.психолог, класні керівники |
17 | Провести моніторинг соціальної адаптації учнів школи та рівня їхньої вихованості | Упродовж року | ЗДВР, практ.психолог |
ПСИХОЛОГІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ | |||
18 | Забезпечення роботи щодо збору, узагальнення та систематизації матеріалів із навчання та виховання важковиховуваних учнів | Упродовж року | Класні керівники |
19 | Розробка рекомендацій для вчителів, класних керівників, щодо профілактичної роботи з учнями | До 20.09.2019р. | практ.психолог |
20 | Удосконалення діагностичного інструментарію щодо визначення соціального оточення учнів, класів, класних колективів | Упродовж року | практ.психолог |
21 | Спрямувати роботу батьківського лекторію на вивчення проблем зі здійснення превентивного виховання в сім’ї з метою надання кваліфікованої психологічної допомоги | Упродовж року | Адміністрація; практ.психолог, класні керівники |
ЗАХОДИ ЩОДО ЗАХИСТУ ДІТЕЙ, ПОЗБАВЛЕНИХ БАТЬКІВСЬКОГО ПІКЛУВАННЯ | |||
22 | Провести аналіз умов проживання в сім’ях опікуна та ПС | До 20.09.2019 р., до 10.01.2020 р. | практ.психолог, класні керівники |
23 | Провести діагностику негативно-емоційного стану дитини + корекцію | До 30.09.2019р. | практ.психолог |
24 | Залучати до участі в конкурсах, турнірах, спортивних змаганнях | Упродовж року | вч. фіз.культури, педагог-організатор, класні керівники |
УПРОВАДЖЕННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРІГАЮЧИХ ТЕХНОЛОГІЙ | |||
25 | Формувати вміння й навички реалізації здорового способу життя, відповідального ставлення до власного здоров’я шляхом проведення превентивної роботи в класах, школі | Упродовж року | Класні керівники, ЗДВР |
26 | Провести медичне обстеження учнів | Відповідно до графіка | Сестра медична |
27 | Контролювати та аналізувати стан здоров'я школярів | Відповідно до графіка | Адміністрація школи; сестра медична |
28 | Використовувати у виховній роботі активні методи з питань профілактики ВІЛ-СНІДу | Упродовж року | Педколектив школи |
29 | Формувати усвідомлення учнями власних пріоритетних цінностей, необхідних для повноцінного життя | Упродовж року | Класні керівники, вчителі-предметники |
30 | Організовувати зустрічі учнів із лікарями ЦПМСД, ЦРЛ, спеціалістами ССД, МЦСССДМ | Упродовж року | Сестра медична |
31 | Залучати учнів до участі в роботі спортивних секцій школи | Упродовж року | Класні керівники, вч. фіз.культури |
32 | Активізувати просвітницьку роботу з батьками щодо попередження шкідливих звичок дітей | Упродовж року | Класні керівники |
33 | Проводити Тижні БЖ | Відповідно до графіка | ЗДВР, класні керівники, педагог-організатор, вчитель основ здоров'я |
ПРОФІЛАКТИКА ЗЛОЧИННОСТІ ТА ЗАПОБІГАННЯ БЕЗДОГЛЯДНОСТІ СЕРЕД ДІТЕЙ, ЗАХИСТ ЇХНІХ ПРАВ | |||
34 | Провести оцінку учнями рівня своїх знань про права та обов’язкидитини | До 24.12.2019р. | Класні керівники |
35 | Спланувати роботу з ознайомлення учнів з основними положеннями Конвенціїї ООН про права дитини, законодавчих актів України, де закріплюється їхнє правове становище | Упродовж року | Класні керівники |
36 | Надавати інформацію про види кримінальноївідповідальності підлітків за протиправні дії | Упродовж року | Класні керівники |
37 | Орієнтувати учнів, куди й до кого звертатися, якщо порушуються їхні права | Упродовж року | Класні керівники |
38 | Скласти індивідуальні плани роботи з учнями, які знаходяться на внутрішкільному обліку | До 20.09.2019р. | Класні керівники; практ.психолог |
39 | Проводити щотижня апаратні наради, на яких розглядати причини пропусків занять учнями та дисциплінарних порушень | Щотижня | Адміністрація школи |
ЗАХИСТ ДІТЕЙ ВІД ФІЗИЧНОГО Й ПСИХІЧНОГО НАСИЛЬСТВА | |||
40 | Проводити заходи щодо виявлення ознак вживання учнями алкоголю, тютюну, наркотиків та провести відповідні профілактичні заходи | Упродовж року | Класні керівники |
41 | Проводити індивідуальну роботу з дітьми з неблагополучних сімей | Упродовж року | Класні керівники; практ.психолог |
42 | Здійснювати контроль щодо виявлення й поширення фактів жорстокого поводження з дітьми | Упродовж року | Адміністрація, класні керівники |
СПІВПРАЦЯ ЗРОДИНОЮ | |||
Залучення сім’ї й громадськості до педагогічного процесу | |||
43 | Організувати роботу батьківського лекторію на засіданнях голів батьківського комітету школи | Щомісячно | Адміністрація, класні керівники |
44 | Провести загальношкільні батьківські збори | Вересень 2019 р. | Адміністрація школи |
45 | Організувати спільну діяльність школи і сім’ї з учнями, що потребують особливої уваги | Упродовж року | Адміністрація школи, класні керівники |
46 | Залучати батьків до участі в загальношкільних, класних позаурочних заходах | Упродовж року | Адміністрація школи, класні керівники |
47 | Проведення рейдів спільно з батьківськими комітетами класів з метою перевірки проведення дозвілля підлітками. | Упродовж року | Класні керівники, батьківський комітет класів |
1. Знайомство з Положенням ради з профілактики правопорушень
2. Затвердження плану роботи ради з профілактики правопорушень на 2019-2020н.р..
3. Розгляд подання класних керівників про постановку на внутрішкільний облік учнів, які потребують особливого педагогічного контролю та дітей із сімей, які опинилися в складних життєвих ситуаціях.
4. Про хід Всеукраїнського рейду „Урок” в комплексі. Аналіз охоплення освітою дітей шкільного віку, що проживають у мікрорайоні навчального закладу.
5. Закріплення індивідуального шефства над «важкими» підлітками.
1. Зайнятість в позаурочний час учнів, які потребують особливого педагогічного контролю та дітей із сімей, які опинилися в складних життєвих ситуаціях.
2. Організація рейдів під час осінніх канікул.
3. Профілактична робота з учнями, які постійно запізнюються на уроки.
4. Рекомендації вчителям щодо підтримки дисципліни в класі (практ. психолог)
1. Поведінка та успішність учнів ВШО, групи ризику, дітей СЖО.
2. Відвідування уроків з метою вивчення роботи з «важкими» учнями на уроці.
3. Запрошення учнів - порушників дисципліни і порядку.
1. Результати проведення тижня права.
2. Суспільна активність учнів із девіантною та делінквентною поведінкою.
3. Аналіз ведення щоденників - спостережень за учнями відповідних категорій.
4. Лекторій для вчителів «Складні учні»(практ. психолог)
1. Статистичний звіт злочинів і правопорушень за 2019рік.
2. Комплексна оцінка становища дітей, що знаходяться в СЖО. Підсумки рейдів під час зимових канікул.
3. Стан та реалізація планів допомоги дітям, які перебувають в соціально-небезпечному положенні.
4. Індивідуальні бесіди з учнями про користування соцмережами в інтернеті
1. Насильство та жорстокість у школі. Реалії сучасності.
2. Розгляд негативної поведінки учнів.
1. Робота з батьками, які ухиляються від виконання батьківських обов’язків, де відсутній контроль за дитиною.
2. Аналіз роботи класних керівників з учнями та сім’ями, які потребують корекційного педагогічного впливу.
1. Поведінка та успішність учнів ВШО, групи ризику, дітей СЖО.
2. Відвідування уроків з метою вивчення роботи з «важкими» учнями на уроці.
3. Запрошення учнів - порушників дисципліни і порядку.
1.Організація відпочинку та оздоровлення в літній періодучнів, які потребують особливого педагогічного контролю та дітей із сімей, які опинилися в складних життєвих ситуаціях.
2.Аналіз роботи ради з профілактики правопорушень та бездоглядності за 2019-2020н.р.